RCEP aiuta a globalizazione di l'attaccamenti per escavatori HMB
U 1 di ghjennaghju di u 2022, a più grande zona di liberu scambiu di u mondu, cumposta da dece paesi ASEAN (Vietnam, Indonesia, Malesia, Filippine, Tailanda, Singapore, Brunei, Cambogia, Laos, Myanmar) è Cina, Giappone, Corea di u Sud è Australia, u Partenariatu Ecunomicu Regiunale Globale (RCEP) di 15 paesi di a Nova Zelanda hè entratu in vigore.
Cum'è a più grande zona di liberu scambiu di u mondu, dopu chì l'accordu RCEP entre in vigore, più di u 90% di e merci scambiate trà i membri appruvati ghjunghjeranu infine à tariffe zero. Per e cumpagnie di cummerciu esteru in a nostra industria di macchine, questu hè un grande vantaghju.
Aduprate u RCEP per riduce i tariffi è riduce u costu di l'impurtazione di materie prime è prudutti intermedi per a fabricazione di macchine cum'è l'acciaiu è i cumpunenti chjave da i paesi membri cum'è u Giappone è a Corea di u Sud. À u listessu tempu, l'ulteriore apertura di l'ASEAN ci hà ancu furnitu un mercatu internaziunale più largu.
Più di 1/3 di i clienti di l'accessori per escavatori RCEP sceglienu l'accessori Yantai Jiwei. U prezzu di l'accessori Jiangtu acquistati da i clienti diminuirà gradualmente, ma a qualità ùn cambierà, è a qualità hè sempre u primu principiu. I clienti sò cuntenti. L'accessori di a marca HMB seranu ancu largamente promossi è aduprati in i paesi membri di RCEP.
Data di publicazione: 18 di marzu di u 2022





