E punte è i scalpelli sò cari. Riparà un martellu rottu da un strumentu adupratu impropriamente hè ancu più caru. Segui queste linee guida per riduce à u minimu i tempi di inattività è e riparazioni.
-Assicuratevi di dà à u vostru strumentu è à u demolitore una breve pausa trà i martelli. E temperature elevate sò generate da l'azione costante. Questu impedisce u surriscaldamentu di a punta di u scalpello è di u fluidu idraulicu. Ricumandemu 10 secondi di accensione, 5 secondi di riposu.
-Applicate sempre abbastanza pasta di scalpello per rivestire e boccole interne è l'utensile.
-ÙN aduprate micca a punta di l'utensile cum'è un rastrellu per spustà u materiale. Fendu cusì, si romperanu prematuramente e punte.
-ÙN aduprate micca u strumentu per caccià grossi pezzi di materiale. Invece, piglià "morsure" più chjuche cù a punta permetterà una rimozione di materiale più rapida. Inoltre, romperete menu pezzi.
-ÙN martellate micca in u listessu locu per più di 15 secondi se u materiale ùn si rompe. Eliminate a punta è martellate in una zona circundante.
-ÙN intarrà micca eccessivamente l'arnese in prufundità in u materiale.
-ÙN sparate micca à salve cù l'arnese. U sparechju à salve hè quandu si usa u scalpello per martellu senza esse in cuntattu cù a superficia di travagliu. Certi pruduttori equipanu i so martelli cù una prutezzione di u focu à salve. Ancu s'è u vostru martellu hà sta prutezzione, fate attenzione è assicuratevi d'esse in cuntattu cù u vostru travagliu.
Data di publicazione: 18 di marzu di u 2025





